נולד לרקוד 2 - האודישן של נולד לרקוד

חווית רקדני להקת בנגורה באודישן לאייטם בתוכנית נולד לרקוד 2 - העונה השנייה, באדיבות רחל בנגורה.
 
כתבות נוספות
האם רקדנית טובה יכולה להיות מורה טובה ?
עצות למורה המתחילה מה ללמד בשיעורים הראשונים !
ריקוד של עם, פולקלור
ריקוד רצפה / מאמר פרפורמים
כתבות נוספות
טיפים לרקדנית, כיצד לשווק את עצמך כרקדנית?
אום כולתום שרה את הדת
בניית כוריאוגרפיה
גרעין הריקוד
השילוש הקדוש
סלסה סלסה- מה זה עושה לנו?
השפעת הסלסה על הרקדן....
האינטראקציות בזירת הריקודים
ההצגה בריקוד
אינטראקציה בין המינים
קסם הסלסה...
מועדוני הסלסה- מה באמת קורה שם....?
הגמר הגדול של מלך הברייקדאנס
חגיגת נשיות מתוקנת - במחול המזרחי
קפואירה על קצה המזלג
היסטוריה של קפוארה
מידע כללי על הקפואירה
כלי הנגינה המסורתיים של קפואירה
תיעוד תולדות הבלט האפריקאי
עקרונות בבלט האפריקאי
מבנה הבלט האפריקאי-מקצבים וריקוד
כל אחד צריך ''מאהב''
ריקודים סלוניים - רקע כללי
מור בר – מנהלת תחום היפ הופ
ההיפ הופ – הרבה יותר מריקוד...
למה לרקוד היפ הופ?
ארתור מאריי מרקידים את תלמידי כיתות ה'
איך נוצר ריקוד היפ הופ מקצועי?
מבוא לריקוד יווני
מוסיקה יוונית
סוף השמנה במחשבה תחילה ומעשים
תחרות עיר הברייקדאנס לשנת 2006
על קפוארה הכל כולל הכל
יש מחול בבית ספר
הספירה בריקוד
"לרקוד", קומדיית הפשע הרומנטית של הקיץ
ניו יורק סטייל - כתבה מסכמת
מופע הבריייקדאנס התיאטרלי "רוקדים ברחוב"
על כף המאזניים
ריקודי מחזות זמר
הופעה של בנות דנסינג בגרמניה
ריקודים סלוניים - מה יוצא לי מזה?...הרבה!
התפתחות ריקודי בטן
מי מפחד מ-ADHd
תוכנית הרזייה משולבת ריקודים סלוניים
רקדנים סמויים כבר הזמנתם...
צורות גיאומטריות בריקודי בטן
רוקדים כל הדרך לחופה
ברייקדאנס
סלסה, על-מה ולמה ?
מדבר בארה"ב
הריקוד האירי – משדות אירלנד ועד ברודווי
כתבות נוספות

היה זה ביום עמוס חוויות, בחורה בשם שירי התקשרה ואמרה שיש אודישנים ב-10.10.06 לתכנית נולד לרקוד לעונה החדשה.
- אנו לא מעוניינים להבחן ולהתחרות . אמרתי
- אני פונה אליכם כמיצגי הזרם האפריקאי בעולם המחול בארץ. יכולה להיות לכם חשיפה וכן אייטם בהמשך התכנית. אמרה .
- אוקיי, הסכמתי , אנו לא מתחרים, אך כמובן שגם לאייטם יש אודישנים,
- תביאו דיסק עם המוסיקה שלכם.
-עניתי לה שהמחול האפריקאי מבוצע לקצב התופים החי, אם לא יהיו מתופפים אז גם הריקוד לא יהיה משהו.
התחלתי לחשוב מי מחברי הלהקה לשלוח לאודישנים, זו שמנמנה וזו רזה מדי ההיא עסוקה וזה לא ירצה להתאמץ וההוא לא ירצה לבוא . לבסוף  ההחלטה נפלה על אילן הרסטמאן ורינת . 
הקלטנו דיסק במחשב של אסף – דונדומבה. ריקוד הנוער בשובו מהחניכה. סבולה ואסף הבטיחו שיבואו ובסוף החליטו לא לבוא כי יש את הדיסק ולא נעים להם לעמוד על הבמה כתזמורת בצורת כאשר הדיסק בעצם מנגן לרקדנים, מה גם שהרקדנים טענו שהתופים מבלבלים אותם ...
יצא שנסענו רינת אילן ואני, הבאתי את התוף אך אילן ורינת שוב הבהירו לי שזה יבלבל אותם לרקוד עם הדיסק והתוף.

הגענו ב-8.00 בבוקר להיכל התרבות פת' . המקום היה מלא וגדוש בבני נוער, כדי להכנס דחפתי שם את כולם ואמרתי בקול מתנצל – אנחנו הלהקה. אנו מוזמנים , לזוז בבקשה .

בפנים, כל אחד מתח רגליים ידיים ירד לשפגט ונשאר לשבת כך שעות. רקדניות הבטן שקשקו מטבעות על הטוסיק. ואפילו נכים עם קביים וכסאות גלגלים ביצעו עמידות על הידיים.
הורים ישבו ליד שולחנות בית הקפה מנסים לתעד את ילדיהם, ומעל הכול ריחפה נוכחות הטלויזיה – צלמים ועמוד גבוה עם מקרופון שקולט הכל, אילן ורינת מילאו שאלון וצירפנו תמונה של כל הלהקה.
הדרכתי אותם - אנו מביאים את המחול האפריקאי. אל תשכחו את השם שלנו - להקת בנגורה. אם ישאלו, תגידו שאתם יכולים לרקוד כל סגנון אך אנו כרגע באפריקאי.

לאולם עצמו נכנסו כל פעם 10 אנשים, בדיוק שכבר נכנעתי וקניתי לי כוס קפה קראו לנו להיכנס לשם.

שם היו צביקה הדר וצוות השופטים - דויד דביר, עידו תדמור, מיכל אמדורסקי ואונה הולברוק עם קסקט חאקי, אושיות עולם המחול מערוץ  2 .כל אחד מהמועמדים התראיין קודם ואז רקד ואז שוב התראיין, ראיתי את רינת מתכווצת בכיסא, אני לא טובה בראיונות לחשה לי.
זהו הגיע הרגע, הרקדנים שלי עלו וצביקה אמר – או אני רואה שאתם שייכים לאיזה הרכב , הוא החזיק את תמונת הלהקה מול המצלמה .
תגידו – כן זו להקת בנגורה , שאגתי לעצמי בתוך הראש והם - שתקו, אחר כך התעשתו וסיפרו על הבלט האפריקאי.
- מה זה ממש בלט ? שאל דויד ,
- אל תחפש כאן פוינט ופלקס זה לגמרי משהו אחר, ענה לו אילן
- יש לכם תנועות בסיסיות מסורתיות? שאל עידו תדמור גם בהשתאות.
- כן ולא ענתה רינת ולא ממש פירשה
- טוב תתחילו בקטע אמר צביקה הדר
והם רקדו דונדומבה, אני אהבתי, השופטים היו בדממה ופרצופים משתאים ונבוכים. מה הם חשבו רק אלוהים יודע.
בסוף הקטע חזרו אילן ורינת המתנשפים למיקרופון וצביקה אמר- הי זה מלא אנרגיה, מלא עוצמה,
- כן אמר אילן עם המתופפים זה עדיף , אך כאן לא הייתה אפשרות
- בכל אופן תבואו למופע הבא שלנו בענבל 22.11.06 . נשמור לכם שורה ראשונה.
- לא כדאי לכם אמרה רינת . נטפטף עליכם שם,
- אבל אתם רואים את עצמכם מתחרים?
על זה הם לא ידעו לענות. כי אמרתי להם שאם ישאלו אם הם רוקדים סגנונות אחרים שיגידו כן,
וכך ירדו מהבמה, ובראיון שלאחר מכן ניסיתי להדגיש את רצוננו באייטם, בפוקוס על האפריקאי.
ובחוץ עוד צילמו אותנו ניגנתי והם רקדו.
אחרי חודש וממש לפני תחילת העונה התקשרו ממערכת גיא פינס וביקשו אותנו לנגן ולרקוד לתכנית "ישראל רוקדת", זה היה ממש פיצוי על האודישן . באו לצלם אותנו במגרש הבית שלנו , כל המתופפים היו הפעם אך לא כל הרקדנים, למרות זאת רינת ואילן ביצעו הפעם גרסה מכובדת של אותו ריקוד דונדומבה שביצעו באודישן ללא התופים, תוכלו לראות את האייטם ביום ד' הזה ב-22.11.06 .למרות שעדיף לנו שתבואו למופע המתוכנן לאותו ערב בדיוק בתיאטרון ענבל בתל אביב.
ועדיין מקווים שיתנו לנו להופיע בגמר עם כל הלהקה.

רחל בנגורה.

למידע אודות המופע "תוף הקסם" בתיאטרון ענבל לחצו כאן

 


בניית אתרים , מתווך , חברת הובלות Cargo MS , קורס נדל"ן ,תוכנת הנהלת חשבונות מנג'ר , שי לעץ גיזום עצים , צלילה חופשיתארז מנעולים תל אביבהמלצות פורטל ריקוד , תריסי נירשני יעקובי מעצבת תכשיטים , תקליטן , קורס סקיפרים במועדון יאכטות BlueWave ,  הפרעות אכילה , עורך דין תאונות דרכים , עורך דין מסחריהרכב בוסה טריו , Matinee Cosmetics